lördag 28 juli 2012

Uppe med tuppen.

Halv 8 och kaffekopp nr håller på och intags..
Jag tycker om att gå upp tidigt på morgonen. Det gör Frank med.
Jag la mig tidigt i går och läste ur min bok... nu är fallet löst och jag har endast kanske 4 sidor kvar.... tråkigt.
Nu behöver jag tips om en nu bra, lättläst bok...

Idag ska jag sätta upp väggdekroation på Frankes rum... jag har köpt ugglor=) Så söta.
Så måste jag nog ta tag i min fotovägg nu... jag har köpt massa olika ramar och framkallat säkert 150 kort... så idag ska jag nog välja ut och sätta upp favoriterna på väggen. Hör och häpna.. så kommer det nog va en hel del kort på väldens finaste grabb.. min grabb.. min unge=)

Jag vek min fösta origami figur i går... eller en ask blev det, det var jätte kul. Jag la i Viccans present i den i stället för att slå in den i presentpapper. Coolt va?=)
Kommer nog hålla på med origami idag med=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar