tisdag 17 juli 2012

Vilken tur.

Att jag är så duktig att komma ihåg att köpa kaffe när jag var till affären=)
För nu väntar jag på att kaffet ska rinna igenom, jag är så kaffe törstig.
Franke sover i vagnen och jag har allvarliga planer på att ta tag i pysselrummet.

Igår var vi till mormor och sen var vi förbi Julle och Marie på hemvägen. Jag trivs så bra där. Jag tror jag ska flytta dit. Bli deras piga. Dom behöver inte veta något om mina planer. Jag flyttar bara dit.
"hej här kommer jag, jag ska bo här nu, vad blir det för mat?"Så kan man väl göra?

Igår kväll så busade jag och Frank jätte mycket. Första gången som han var så med på riktigt. Han skrattade så gott. =) Åh.. han är så fantastisk.
Sen på kvällen hände något otäkt. Jag tror han somnade med ögonen öppna. Han bara låg där och stirrade in i intet, utan att blinka. Kan barn göra så? Jag blev så rädd. Han såg död ut. Då petade jag på honom och så log han trött mot mig. "mamma, jag bara vilar lite"På riktigt, nu måste ni svara. Kan barn somna med ögonen öppna?

4 kommentarer:

  1. Noah sover ofta med öppna ögon :), det ser jätteläskigt ut!

    SvaraRadera
  2. Ja, mitt blonda yrväder gjorde det ofta:) möjligtvis att ögonlocken åkte ner en liten aning efter ett tag, men ögonen syntes hela tiden:) skrämmer en som mamma.......kram

    SvaraRadera
  3. Både Xander och Adele sover med öppna ögon än, jag med för den delen B-)

    SvaraRadera
  4. å...tack. vad skönt att veta!

    SvaraRadera