söndag 29 juli 2012

Min beställning

Jag beställde ett vackert, snällt och friskt barn! Jag fick det. Frank är nästan alltid glad, han är snäll och han är världens sötaste barn!!
Jag glömde en detalj i min beställning.
Att önska att han inte skulle snutta på mig hela nätterna...
Inatt har frank snuttat på mina tuttar exakt hela natten. Det gör så ont!
Jag har försökt med alla möjliga sätt för att få han att sluta med snutteriet. Men det går inte!!
Jag är väl för mesig.
Men tänk er själva när man är så där cp trött och den du älskar mest i världen gråter som denne höll på att gå under...
Och man vet att allt blir bra när han får tutten.
Jag är väldigt tacksam för tips så mina köttslamsor får läka ut..
Men är erat råd att låt honom grina han dör inte av det... så bespar mig från att höra det. Min kille ska inte behöva ligga och grina.. Och nej, napp funkar inte!
Jag tror mer på att smörja in brösten med morot för det hatar han!!


1 kommentar:

  1. Prova att ha på bröstmjölk på nappen, brukar funka%

    SvaraRadera