torsdag 19 juli 2012

Dålig uppdatering.

Ja det har det varit men det har varit fullt upp. Jag har tittat på duschkabin. Haft besök av O. Franks sovande tid har jag sytt och hans vakna tid har vi varit med varandra.
Jag har fått gräset klipp och trimmat överallt. Det blir alltid sån ordning och reda när O har varit här. Det är så fint överallt.
Franke är lite gnällig just nu, han försöker kacka.. han kämpar på..

Jag mörkar mitt pysselbeteende.
M frågade i dag hur många dreglisar jag sytt, jag tror jag sa 12st fast jag har gjort många fler än så idag.. Varför ljög jag om det??
=) Knasigt.

I morgon hoppas jag att jag ska få träffa Sarah... planen är så i alla fall men hon har varit krasslig en längre tid. Vi får se hur hon är i morgon.
Sen på lördag ska vi träffa Pappa Micke och på söndag träffa Linda hoppas jag..Jag gillar när man har lite planerat.

Franke är världens goaste unge. Han verkar sova bättre i det rummet vi sover i nu, för vi har sovit så länge i flera dagar.. och han snuttar inte lika mycket på nätterna nu.
Han har börjat fått smaka lite vatten i flaska.. han tycker det är äckligt med roligt. Mest roligt är att gnaga på flaskan.
Fina fina Frank.

I går skickade jag i väg tre hakkklappar till en tjej... och i dag så gjorde jag klar dreglisar till en annan donna som beställt. Himla kul!!
Hoppas dom blir nöjda.

Nu ska jag ta en smörgås.
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar