måndag 23 juli 2012

Dagens outfit?!

Jag läser ju en hel del bloggar varje dag. Då av kändismärke på dom.
I keeendisarnas bloggar så lägger dom alltid ut dagens outfit, för dom tror att vi bryr oss vad dom har för kläder på sig. Dom vill ju såklart lägga ut priset på dom också.
SJÄLVKLART ska jag också göra det från och med i dag.
Dö nu inte av iver!
Min outfit byts ganska många gånger under dagen efter som Franke brukar "piffa" till den lite med tex en spya.




Så här kommer dagens..
Linne: Någon billig affär kommer inte ihåg vilken. Säkert på rea.
Tröja: Cubus 149Kr
Leggins: Vet inte affär igen. Max en hundring.
Underkläder: En jätte, då menar jag JÄTTE gammal sliten röd. Postorder?
Trosor: Leopardfärgade, rea, ska vi säga en tjuga?
Omsinkad och ostylad!
Vaför då denna lyx med en fläta tänker ni nu? Jo för att jag slaffas så väldigt när jag äter och jag ville inte ha köttfärssås i håret.

1 kommentar: