tisdag 17 juli 2012

Kom då!!

Oj oj.. jag har rensat i pysselrummet, blev att slänga 4 stora påsar med tyger och garner.
JAG HAR GJORT OM LITE OCH NU HAR JAG MER PLATS!
Skönt att fixa och dona lite, och underbart att slänga saker!!
Insåg hur mycket raggsockor, vantar, påsar, pulsvärmare, bäbissockor, hakklappar, dreglisar...m.m... jag har som jag gjort. Jag hoppas att jag få sälja lite.
Nu sitter jag här och önskar att någon ville komma och dricka lite kaffe med mig. Skulle vara mys juh.
Frank har kräkts ner sig i dag igen. Så vi tog en dusch på eftermiddagen. Då blev han så glad och ivrig att han kräktes igen=) Lillpöjk.
Nä, verkar intekomma någon på kaffe...så nu sätter jag på kaffet, Mer åt mig=)
Önskar jag hade något spännande att skriva men jag har tyvärr inte det.
Jag håller på och tvättar.. i min tvätt maskin som jag lagat=)
Nä nu får det bli kaffe och glass.

2 kommentarer:

  1. synd att du kastade dina tyger och garner, jag skulle kunna haft nytta av det :)

    SvaraRadera
  2. Det var ingenting att ha, bara småsnuttar.

    SvaraRadera