lördag 14 juli 2012

ont i halsen..+ drömmar


Har haft lite ont i halsen i ett par dagar och i dag gör det lite ondare=( Puhu..

Bli att vara hemma i dag, orkar inte åka till mormen.. Frank och jag får ha en mysdag hemma.. skönt att det regnar så jag slipper må dåligt för att gräset borde klippas.
Jag är så hemskt sugen på att studera igen.. men till vad??
Jag skulle tycka det var himla kul att ha en inreda mitt uthus till en liten skönhetsverkstad.. drömmar får man ha! Jag har ju haft det i bakhuvudet sen jag köpte huset för flera år sedan...
Ha en liten butik där jag säljer ett visst märke på skönhetsprodukter.
Jag skulle vilja gå en utbildning, kanske lära mig att göra naglar...eller varför inte lösöginfransar!!!! Jag skulle kunna massera och ge akupressur i min butik...
I min butik skulle det finnas små presenter...som man kan köpa..ni vet tvålar, askar och änglar och sånt där jox. Kanske en och annan raggsocka och virkad filt.
Åh vad mysigt med en een affär..
Vad ska butiken heta tycker ni!?
Undrar hur man ska gå till väga... någon som vet hur man gör när man startar en liten butik??

Eller gå en gruvarbetarutbildning=) Motpolar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar