fredag 27 juli 2012

Ljusten.

Dagen igår var så mysig. Vi åkte till Micke på torsdagskväll, vi såg på film, studio sex. Ganska bra film faktiskt.
På morgonen tog vi en promenad till affären och köpte sallad och dricka och började gå en lång promenad. På hemvägen gick vi förbi 2 loppisar men dom var jätte dåliga.
Hem till Micke igen. Tog en kaffe och glass och vilade i några minuter. Sen i vägg till Borlänge.. dollarstore, Ö&B och kupolen... Riktigt roligt.
Höll i gång hela dagen och var lagomt mör i kroppen när vi väl kom hem till oss igen. Men då var Franke på stålade humör och pigg som en mört efter att ha myst i en vagn i flera timmar sen i sin bilstol=) Hihi... Trött mamma och superpigg son.

Natten i natt har varit bra, dock en himla tidig morgon..
Frank lekte lite på morgonen medans jag drack morgon kaffet. N är Frank ätit sin frukost klart somnade han i mammas famn! Jag la honom på sitt underlägg på golvet och där sover han så gott nu.. Återigen kommer det bli en pigg son och en trött mamma=)
Vad gör det? INGENTING!
Ikväll ska vi på fest! Jo, det är sant. Jag och Franke är bjudna på 30 års partaj.. vi ska åka dit en stund.
Jag har inga kläder att ha på mig..

Frank tycker banan är himla gott.


Ficke lite färg, solen tog=)

Bindpaket får Fank att vara koncentrerad hela vägen från borlänge till säter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar