torsdag 23 augusti 2012

fästing

Hade en fästing som hade bitit sig fast på låret i går kväll när ja klädde av mig.
Jag är proffs på att ta tar bort fästingar så den rök fort. jag hatar fästingar!
Ja hatar mygg också...

Vi har nyss varit på en liten promenad så Frank fick somna.. han sover i vagnen nu..

Planen var att vi skulle åka till mormor i dag, men hon hade så ont i ryggen så hon ville inte ha besök...
Jeje.. vi får väl pyssla lite här hemma då i stället.

Jag har diskat och tvättat en maskin...
Ska damma och ta golven också.

Så kommer en snubbe från Viasat och sak koppla in min box. Micke vill ha tillbaka sin för han ska se på fotboll och sånt där tråkigt. Nu kommer jag ha alla kanaler i tre månader. Blir bra när det börjar bli lite mörkare på kvällarna, då kanske det är någon bra film man kan se på.
På tanke på film såg vi en jätte bra film i går, kan vara den bästa jag sett. Jag både grinade och skrattade. "50/50" heter den. Ni måste se den.. Handlar om en kille som får en ovanlig canser..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar