tisdag 28 augusti 2012

Hoppsan

Idag ringde hon. Mormor alltså.
Idag fick vi komma efter mormors tid med ond rygg.
Men jag var supersnorig i går kväll och känner mig inte på topp i dag heller.
Så jag sa att kanske kan komma i morgon i stället.
Vi fick se vad det var för väder då sa hon...
Okej.

Frank somnade strax efter halv åtta i går kväll och sov ända till halv 9 i morse=) Lite snuttisnutti och två matstopp under natten. Bra jobbat killen. En snorig mamma behövde den sömnen kan jag lova. Annars hade jag nog varit dunderförkyld i dag.

Jag stickade klart ett par sockor i går, dom blev jätte fina!

Ringde till Gyn i dag, 11 juni var jag där och tog ett nytt cellprov. Jag har ju haft cellförändringar. Men jag har inte fått något svar än... det känns som ett gott tecken. Men vågar inte tänka så. Efter ett i dag skulle dom ringa upp. Hoppas jag kan få mitt svar då.

Frank sover i vagnen och jag ska passa på att tvätta lite..kanske göra rent pannan, igår dammade jag med Frank på armen... han börjar bli tung gubben.

Frank är så söt. han har börjat stäcka sig efter mig när han vill bli upplyft ur sin gåstol... åh.. gullunge.
När han lärde sig att rulla. Gjorde han det HELA tiden. Nu kan han så nu gör han det aldrig mer=) Nu har han lärt sig att han kan åla sig bakåt när han ligger på rygg. Nu gör han det exakt HELA tiden. Så jag får skarva med filtar runt hans stora filt som han ligger på på golvet. För han "ålar" ut på kalla golvet annars.
Han ålar även i bilstolen, babysitern, soffan, på natten i sängen och när man byter blöja.. är det nått han kan så är det ÅLA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar