måndag 13 augusti 2012

kaffetåren den bästa är.


Då somnade frank och jag får slå mig ner i soffan med en gokaffe=)
Idag har vi inte gjort så mycket, men ändå så usar tiden iväg.
Jag har bytt gardiner i två rum uppe... och rensat "skitlådanmedalltskiti" Det ska nu bli en strumplåda. så har jag gjort rent kattlådan. gjort mat..

Ska slänga i en tvätt..
vattna blommorna.
Diska..
Byta sänggkläder åt frank...onödigt eftersom han behagar att sova i dubbelsängen=)

I morgon ska vi plocka blåbär... hoppas på att kunna fylla frysen=) Har hittat ett ställe=) Mohahahaha!!!

Frank har fått en knöl på låret efter vaccinationen... någon som också varit med om det? han verkar inte ha ont.... jag ringde i dg för att höra med våran barnmorska, men hon hade semester...

1 kommentar:

  1. Minna fick oxå en knöl när hon fick spruta sist, den gick bort efter 1 vecka kanske. Kram Lisa

    SvaraRadera