onsdag 29 augusti 2012

Nybadad bäbis.

Jag duschade.Frank satt i sin babysiter med i badrummet.. när jag tvättat håret och mig själv hämtade jag Frank så fick han duscha också. Han tycker det är såååå kul. Han försöker grabba efter vattnet.
Efter duschen blev det pjamas och mys... Det bästa som finns!!t!!!!!!!!

Det är så härligt ute nu. Luften... jag vet att jag låter nördig, men deet är så friskt och gött ute på hösten. Och snart blir det lite mörkare ute då kan man mysa ner sig i soffan med lite tända värmeljus... Åh.

I morgon kommer Franks moster Sanna hit!!!! Jippie!!!
Jag ska bjuda på älgfilé och rostade rotfrukter i ugn.. så ska jag göra lite gagsfika också, NEGERBOLLAR!!
Vet ni vad en "gagnsbakelse" är??? Det är smörgåsrån med jordgubbsylt och ost på, det är faktiskt gott... hi hi...
Vi gagsingar vi kan vi=)

Nu ska jag försöka få herrn i huset att sova.

1 kommentar:

  1. Längtar tills imorgon!!! Snart ses vi :) KRAM / Sanna

    SvaraRadera