torsdag 16 augusti 2012

Jag gör det..

..jag solar och jag hatar det.
Det är 100 grader varmt ute och jag sitter på bron..
Frank sover som vanligt i skuggan i vagnen.
Idag ska Sarah komma förbi på en kaffe efter jobbet. Vad roooligt.
Min fina Sarah.
Jag saknar min fina Sanna... jävla henne att hon skulle flytta.. Vi ses ju aldrig...=( Saknar henne massor.
Ojoj vad brun jag blir fort...bra, då kan jag snart gå in igen=)
Jag är glad för värmen så alla ungar kan få bada innan sommaren är helt slut.. barn gillar ju sånt, det gjorde jag med när jag var liten. Jag bodde vid lilla sjön (dyhålet) nässjön i djurås.
Mormor lurade mig med att man kunde få kramp om man badade för tidigt efter maten så jag satt som på nålar till jag fick åka och bada igen.. Kommer ni ihåg det: Lisa, Elin och Johanna? Det var brudarna som jag lekte mest med då, och vet ni? jag drömmer jätte ofta om dom tjejerna...

Ha en bra dag folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar