tisdag 7 augusti 2012

Mormors halsband.

Alltså jag fick en sån hjärndöd kommentar på mitt inlägg där jag skrev om halsbanden jag köpt till mig, mormor och victoria.
Någon har skrivit att mormor har ju fler barnbarn än mig, men att hon kanske inte räknas.
Vilken jubelidiot.
Klart som korvspad att hon räknas.
Men detta halsband var en gåva från mig och frank..
Och jag anses nog mer som en dotter till mormor än barnbarn eftersom jag växt upp där.
Min familj.
Jag, frank och carina är mormors familj. Mamma var hennes andra dotter. klart hennes namn ska stå med på halsbandet.

Jag tror mig veta vem det är som så fegt kommenterat anomymt också...

USCH!

3 kommentarer:

  1. Helt sjukt ju. Det är du som ger bort en present och då bestämmer väl ändå du vad som ska stå på det. Det spelar väl fan ingen roll om din mormor hade haft tusen barnbarn eller inte. Folk har för tråkiga liv som ens orkar klaga på dig när du ger bort en jättefin och personlig present.
    Kram på dig!
    /Sussi j

    SvaraRadera
  2. Det är i alla fall inte jag " för jag lägger inte energi på att skriva såna saker. Jag vet redan att jag räknas för vi har typ samma kött och blod ! Att man inte klingar till 100% är en annan sak " Men du kommer alltid vara min syster " Och du får skriva precis vad du vill på dina presenter ! Och personen som orkade lägga energi på att påstå något sådant borde vara riktigt hjärntvättad och ha extremt tråkigt LIV

    SvaraRadera