tisdag 21 augusti 2012

Jag och herr myggbett.



Lilla gubben har säkert fem myggbett i ansiktet...
Dom satarna kryper in under nätet, trots en gummisnodd som ska hålla dom borta.
Sarah sov här i natt.. mysigt.
i morse gick ja upp för att se till så hon inte försov sig till jobbet.. sen kunde jag inte somna om. Så jag gick ner och la i en tvätt och drack kaffe medans Frank fortsatte sova... 07:45 vaknade han.... jag smög mig upp och såg honom ligga i sängen och titta efter mig.. Åh jag blev alledes vam i hjärtat...
Jag älskar honom så mycket.

I dag ska jag och Herr myggbett åka till Säter och ta en långpromenad runt Ljusten igen... jag vet inte för vilken gång... kanske 5.de i sommar=) Bra motion!

Nu är frysen fylld med blåbär inför vintern... och lite äcklig svamp ligger i kylskåpet som jag ska ge till mormor...
Vi hade en sån mysig dag hos Annie i går.
God mat, loppis, fika och en lång skogstur...
Jag och Franke fick oss matchande raggsockor=) Så fina..
Så fick Franks Kompis Jim ett par också... jag ska ge dom till honom nästa gång vi ses=)

Jag mår bra!
Och det är rätt åt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar