onsdag 15 augusti 2012

Underbara kvällsol.

Har gått en långpromenad med frank.
Han sover nu..
Jag sitter på bron och myser i min ensamhet.
Det är så ljuvligt.
Tyst... skön luft.
om har hittat en död kvinna i blge, antagligen Sandra. Jag gick i höstadiet i paralellklass med henne.. Kan inte säga att vi var direkt vänner eller så, vi var på cosmos och dansade tillsamans i alla fall.. tidningen var där och tog kort på oss, mig, sandra och edith.. har utklippet kvar. vi ser helt galna ut alla tre=)
Tragiskt... jag har tänkt massor på henne.. det är ju sånt här man bara läser om... nått som händer långt borta..
Inte så nära...
Usch så hemskt.

SOV GOTT SANDRA...


Det har varit en dag i dag med bara en enda önskan, att min unge ska bajsa..
Han har dock inte gjort det än... älskade lilla skitunge=)

I morgon är det Torsdag, och dom kommer och tömmer tunnan! Lycka=)
Annars har jag/vi inga planer.. om någon vill leka med oss så hör av er!

Min gräsmatta börjar bli lång igen, hur är det möjligt? Ska klippa den i morgon om det inte regnar när Franke sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar