fredag 31 augusti 2012

Jag försvinner=)




Skulle jag haft en våg här hemma så hade jag inte vågat ställt mig på den....
Gud vad smal och ämlig jag börjar bli. Alla ben står ut och kläderna som var för små innan jag blev gravid hänger som säckar på mig....
Åh... jag ser sjuk ut..
Sist jag vägde mig för ca 2 veckor sen stod vågen på 48,7kg... och nu är det värre.

I går kväll åskade det och blixtrade det massor.. jag drog ur tvsladden vid halv 9.. sen satt jag här i mörkret och lyssnade på Franks andning.. pratade i telefon.. och ja, bara satt liksom...
Gick upp och la oss vid halv 10 men jag kunde baske mig inte somna....! Bara massa tankar som snurrade runt i huvudet...

Jag och Frank har gått på morgonpromenad... myggen följde med. Även Sasha följde med på promenaden=) Lillen sover och jag ska ta tag i disken sen i går...

1 kommentar:

  1. Ät mer / inte slarva med maten !
    Ät regelbundet. Detta gäller inte bara den som vill gå ner i vikt utan också för den som vill gå upp i vikt. Oavsett om du känner hunger eller inte är det A och O att du ändå inte hoppar över målen.
    Ät minst tre mellanmål om dagen. Till skillnad mot den som vill gå ner i vikt bör den som vill gå upp i vikt äta ett kvällsmål före sänggåendet.Se till att du får i dig omättade fetter som finns i bland annat nötter, frön, olja och fet fisk. Välj exempelvis bröd med nötter eller frön, ät müsli till filen och strö nötter över salladen.kolhydrater, fett och protein är viktig. En underviktig bör äta som en idrottsman för att få i sig rätt näringsmängd. Det innebär att tallriken ska bestå av 2/4 kolhydrater från potatis, ris, pasta eller dylikt, 1/4 protein och 1/4 grönsaker.. ( KÖR hårt ) S-Sandra Nyberg :DD

    SvaraRadera