måndag 6 augusti 2012

Myggäten

Jahapp dagns promnad fick lov att snabbt vändas hemmåt.. vägen hem var fruktansvärd. Med en som som inte ville ligga i vagen och myggor som ville äta upp oss!
Jag vann och Frank somnade innan vi kom hem och sover nu tryggt under sitt myggnät på altanen. Jag sitter som en hök brevid vagen och slåss med de eventuella utvecklingsstöra myggorna som ändå försöker nå åt hans blod.
Jag hatar dom. myggen alltså!
Jag dricker kaffe. Kaffe kaffe kaffe! Mumsigt filli bubblan.

Vi vaknade som sagt halv 10 i dag, detta har aldrig hänt. Natten har varit hur bra som helst med lite snuttisnutti och endast 3 matstopp. Jag känner mig hög av all sömn jag fått! Underbart.

Vi har inga planer för i dag... det är tråkigt. Har messat julle och hört om han vill komma på mitt negerbollskalas men inte fått något svar.

Tror jag ska väva lite i dag... har faktiskt fått lite beställningar=) Whohoooo! Om Frank tycker det är en bra ideé alltså... fattar inte hur han kan sova när vi har sovit 11 timmar i natt=) Han växer nog.

I morgon ska han få sin 6 månadersvaccination... buhu... han kommer säkert bli ledsen då. Då gör det ont i mammahjärtat kan jag lova.
Undrar hur mycket han har gått upp oh undrar hur lång han är nu??

Ha en bra dag.
Kaffet står på bara att komma på min negebollsfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar