tisdag 28 augusti 2012

Jag och ÅLAn

Idag har jag och Ålan varit till mormor, vi åkte i alla fall.
Vi fick låna en matstol till Frank av mormors granne, så nu har jag en vi kan ha hemma hos Mmicke också. Tusan så bra.

Jag mår illa. Knner mig skakig och illamående...
Är det ännu ett jesusbarn på gång kanske, en jungfru födelse?
För någon spermie har då inte hittat sig in i den här koppen, här är det lika tort som en fnöske=)

Nä om man ska hettsäta lite negerbollar kanske...

Frank alias "ålan" är lite trött nu.. han har sovit dåligt under dagen... Lillplutt!
Han ska få sig en dos mammamys nu... om han behagar slita sig från babarleksaken..
Morsan skallrar inte lika kul som han=)

2 kommentarer:

  1. Älskar dina halvoseriösa men ändå seriösa inlägg:) Kände en liten ångestkrypande känsla nyss men den försvann när jag kikade in här, tur du kan få en å tänka på annat! Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Vad bra att man gör nån nytta!

    SvaraRadera