onsdag 22 augusti 2012

Många mil i benen


1.9 mil slutade mätarn på igår.
Vi var ute i 7 timmar..då med ett klipptopp på 1,5 timme.. och ett matstopp.

"Nu är det panik, Fia vill ha Page i dag! Ha du någon tid?"
10:21 iner Micke och bokar en tid åt mig... 11:30 sitte jag i stolen och klipper av mig allt mitt hår. I en page...
Som vanligt blir jag missnöjd och ful i ett par timmar.
Nu har det lagt sig, det är ju bara hår.. det är skönt att ha en frisyr i alla fall..

Jag vet att jag kommer få höra hur himla fint det är och hur bra jag passar i det. Det är ju så man gör när man ser att någon har klippt sig ellr färgat håret.
Man kan liksom inte bara hålla käften om man tycker det är fult... nej då ska man dra på en lögn och säga hur fint det är...=) Jag är också så...
"verkligen jätte fint" Tsss.... hon passade bättre i långt hår....tänker jag innombords.... Lita inte på mig, jag vill bara vara snäll=) till mina närmare vänner kan jag vara ärlig och säga som jag egentligen tycker...det vet ni!
Nåväl så här blev det.
Jag är nöjd. Det känns skönt. jag tycker page är världens snyggaste frisyr.. den kan vara cool och tuff men samtidigt elegant..
Fick nog bara en iten chock när jag klippte av 20 cm av håret.
Jag behövde inte ens betala=) Det gjorde Micke! Tack så mycket.




KOmmentera nu hur "Fiiiiint" det är..
Vill du vara ärlig så kan du ju vara annonym=)

7 kommentarer:

  1. As snygg i page! Och nej jag ljuger inte!!!

    SvaraRadera
  2. Det vart ju asbra ju!! Måste vara skönt att bli av med lite "tyngd". Önskar jag hade ditt mod!!! Och du vet att jag inte ljuger!!!!!!!!/ Sanna

    SvaraRadera
  3. du passar jätte bra i page :)

    SvaraRadera
  4. Det är så orättvist....jag tycker du var så himla fin i långt hår och när du prata om page funderade jag på hur det skulle bli..........å vet du.....det är så jävla SNYGGT!!!!! Du verkar passa i allt!!!!! snyggfia:):)

    SvaraRadera
  5. Det är så orättvist....jag tycker du var så himla fin i långt hår och när du prata om page funderade jag på hur det skulle bli..........å vet du.....det är så jävla SNYGGT!!!!! Du verkar passa i allt!!!!! snyggfia:):)

    SvaraRadera
  6. Det är så orättvist....jag tycker du var så himla fin i långt hår och när du prata om page funderade jag på hur det skulle bli..........å vet du.....det är så jävla SNYGGT!!!!! Du verkar passa i allt!!!!! snyggfia:):)

    SvaraRadera
  7. Det är så orättvist....jag tycker du var så himla fin i långt hår och när du prata om page funderade jag på hur det skulle bli..........å vet du.....det är så jävla SNYGGT!!!!! Du verkar passa i allt!!!!! snyggfia:):)

    SvaraRadera