torsdag 16 augusti 2012

Hänga med pappa.

I morgon kommer pappa hit, vi ska hänga hela helgen.
fast först ska han klippa gräset åt mamma, men sen ska vi leka.
På lördagen ska vi åka på nått som heter LOPPIS. Undrar vad det är...?
Dom pratar om pizza...eller tacos... varför tar dom inte bara tutte som jag? Asgott juh! Så får man ligga nära mamma också... mysigt. Behöver varken laga, tugga eller skära...bara äta.
På söndagen så blir det visst det där "skogen" Juste då ska jag slappa i vagnen.
Älskar när dom går och pratar med varandra. Vagnens gungande och deras tjat somnar jag så skönt till...
dom säger hela tiden att jag är så fin, söt, bäst osv... KAN DOM SLUTA TJATA OM DET!
Jag vet det nu... Och gud vad dom pusar på mig hela tiden... och pruttar konstigt med munnarna och säger "tut tut" Dom ser jätte löjliga ut men jag låtsas skratta i alla fall så dom inte tar illa upp... fattar inte att dom kan göra så där ofentligt.
Nä, nu snackar morsan om att det är läggdags....
tror hon ja, jag ska vara uppe mer!
Tja ra./ frank

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar