måndag 4 januari 2010

2009 lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte mitt underbar hus=)
Bodde på finfint hotell.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja...


4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, tack och lov.


5. Vilka länder besökte du?
Var i sverige hela året.


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Lyx och överdrivet mycket pengar. Trygg kärlek med mannen i mitt liv.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Äh, jag är så himla glömsk så jag kommer inte komma ihåg ett enda.

8. Vad var din största framgång 2009?
HUm...


9. Största misstaget?
Jag gör så mycket fel hela tiden.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej... lite hopokondri bara=) Annars frisk som en nötkärna.

11. Bästa köpet?
Mitt hus, min nya dator.....

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kattmat och pellets.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nej, faktiskt inte. Kan inte säga att någonting gjorde mig jätte glad, tyvärr.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Volbeat (wanna be with you) Mellisa horn (vackrare än mig) Ayo... många många fler.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare...konstigt...


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte...


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm... ingen aning faktiskt!


18. Hur tillbringade du julen?
PÅ jobbet och med katterna...


19. Blev du kär under 2009?
Nej.... jag lever i ett stort känslospann hela tiden.


20. Favorittidning?
Lantliv.


21. Favoritprogram på TV?
Greys, akutmottagningen... mammas pojkar... m.m.


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej


23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon.

24. Största musikaliska upptäckten?
Efter Michael Jacksons död började jag lyssna på hans låtar och insåg att han är ju bra!


25. Något du önskade dig och fick?
Ja :)


26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja :(


27. Årets bästa film?
Hum... ser ju aldrig på film.


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
JObbade.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ohja! Massor!!!


30. Vad fick dig att må bra?
kaffe, solen, vänner, mitt hus och mina djur och min fina mormor=)

1 kommentar: