fredag 1 januari 2010

Fyrverkerier.....usch.

Jahaja.. nu är det år 2010.
I natt smattrade, smällde, tjöt det. Så In i helvete!
Varför finns det fyrverkerier???? Jag fattar verkligen inte....
-Det är så fiiint säger vissa... NÄ! Det hade varit fint om det hade varit en raket, men när det smattrar och tjuter och lyser upp hela sverige då tycker då jag inte att det är fint.
Tänkte på min arbetskompis i natt, som miste sin hund förra året... Den dog av skräck! Jag tänkte på min hund, som jag och mormor de senaste 8 åren har fått lov att ge lugnade vid nyår och sista april för att hon är så stressad och rädd pga fyrverkerier!!!
I går sprang mina katter och gömmde sig.... dom var oroliga...
Varför måste detta smällande gå till överdrift!!
Vad är det som är så jävla kul med detta? Tända eld i en snörstump och det åker upp en sak i luften som sen låter skithögt och blir lite ljus efter sig???+Kul! Verkligen jätte kul.
STACKARS ALLA DJUR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar