torsdag 28 januari 2010

Känner mig...

....trött.
Känner mig väldigt trött trots ingen direkt fysisk ansträngning.
I dag var jag till doktorn och jag blev sjukskriven i 3 veckor. 3 veckor av healing för min kropp. Känns bra. Men svårt. Jag gillar ju att jobba.. men jag ska lyssna på min kropp och sätta hälsan i första hand.

På eftermiddagen åkte jag till underbara Sanna. Fan vad snygg hon är.. hon har verkligen "Hootat" till sig. Smal och snygg=) Hon glöder.. och strålar.. så skönt att se, så här vacker har hon inte varit på flera år.
Nog fjäskat om henne. Vi drack lite kaffe och tog oss till kupolen, shoppade massa. Jag blev helt slut... jag har ingen ork.... åkte hem.... grinade en skvätt i bilen..
jag är vekligen helt slut.

Skulle behöva en manlig famn att få vila i=) Lite kramar och kärlek...

I morgon kommer snyggingarna Sofia och Sarah hit, hörde att den vankas semlor!!!!
Längtar efter dom..

4 dagasr från jobbet och jag längar så mycket efter mina fina arbetskompisar... åh...

Nu ska jag sticka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar