lördag 16 januari 2010

-4

Det är nästan jummet ute... -4 grader... ingenting juh!
Bra det, så går det inte åt så mycket pellets.

Sov så himla länge i dag, ända till halv tolv, nästan. Har lite ångest då det känns som jag sovit bort halva dagen.. men det kanske är bra då jag ska gå ut i kväll.. ut och svä'nga mina lurrviga. Med Sofia och Sarah... ser fram i mot det mycket. Efter en tid med pösiga arbetskläder och bummulstrosor så ska jag nog slå på stort och sätta på mig stayupps:en och den lilla svarta=) Ska vara en pudding i kväll=)
Sofia har lovat att hon ska köpa vin åt mig, nu när jag sov bort halva dagen och inte hinner in och handla... hon skulle välja något bra. Är ju inte så bra på viner.. mitt krav är att det ska vara snygg flaska och lätt att svälja=)

Ha en bra dag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar