måndag 18 januari 2010

Inväntar hjälp.

ja, så var det dags igen.
Pannan paj!
I går när jag kom hem efter jobbet ´så började jag ana oråd på en gång, japp, pannan hade stannat. Jag stod nere i källan och frös i flera timmar... sotade och gjorde rent, kollade fotocellslampan och kollade tändelementet.. och där tror jag felet ligger.. tändelementet blir inte varmt... det är tredje gången på ett år som det händer? Nog ska väl dom hålla längre??
Men jag har inte lika mycket panik som dom 2 tidigare gångerna.. jag tycker til och med att det är lite mysigt..
Jag har ringt efter sotarn och dom skulle komma under dagen... Jag har tänt massa värmeljus, dricker en latte och har massa myskläder på mig och krypit upp i soffan. Det är kallt men mysigt.. Inte lika mysigt när räkningen kommer.. Men orka=)
Det går bra för mig. Hahaha.. sjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar