söndag 3 januari 2010

Var ju till IKEA också=)

Japp 11:00 kom Ola och vi drog i väg i ovädret till Valbo och IKEA. Klass 1 varning hade utfärdats i Gävle men det visste väl inte jag... snöade massor, snöflingor lika stora som medicinbollar sa Ola... Halt och eländigt. Men ska Fia handla kök så SKA HON! Då går det inte att vänta och åka en annan dag då vädret är mer lämpligt. Hahaha....
Jag handlade golv till köket och hallen, nya kökskåp och skåpsknoppar... sen massa annan skrot också (toasits, ljus, daim m.m..)
På Tisdag åker Ola och hämtar min köksbänk och diskho=)Det kommer bli så himla fiiiint tror jag!

I dag har jag varit hos mormor och Kelda, jag och Kelda gick en riktigt lååååångpromenad. Var så mysigt. Kinderna är röda och fina nu=) Det är underbart att vara ute när det inte är så satans kallt.

Nu mys med katterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar