fredag 8 januari 2010

Det tar sig..

..Jobbat konstant i två dagar med att lägga golv, riva kakel, sätta lister och skruva ihop skåp.. i morgon blir det att få dit nya bänskivorna och få skåpen på plats. Kommer bli så himla ljust och fint. Ä så tacksam för att Ola hjälper mig.. men nog trodde jag att det skulle gå fortare alltid=) Fan vilken tid allting tar.
Jag har insett att jag är en tidsopptimist... trodde allt skulle vara klart i dag...
I morgon hoppas jag att allt blir färdigt. Kaklet får jag dock vänta på ett par dar. Fast det behöver jag ju å andra sidan ingen hjälp med...=) Duktig tjej jag.
Jag har blåsor och skärsår på händerna... ajaj.
Ska snart lägga ut bilder på mitt nya hem=)


I dag kom Linda på besök efter jobbet. Världens bästa Linda=)
Jobbet är roligare sen hon började hos oss.

Nej nu ska jag mysa i soffan lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar