lördag 30 januari 2010

Färgar håret.

Sitter med färg i minn hår och drömmer mig bort. Jag drömmer mig bort till ett mysigt café i Sveriges huvudstad.. jag längtar dit. springa runt på stan men en latte i handen och se så där sjukt stressad ut, somm om värleden skulle rasa i hop om jag inte tog mig från plats A till plats B.
Jag längtar till Stockholm.

Jaha.. jag färgar håret jag, mörkbrunt som vanligt. Kul tjej.. förnyar mig ofta-NOT!
Ska snart åka till mormor, ska svänka in på återvinningscentarlen om jag hinner också, har massa tomma pelletspåsar som ska kastas.

I kväll var det "hela huset" på schemat... i går ville jag... i dag vill jag inte...
jag känner inte igen mig själv... vi får se hur jag gör, jag tar med mig lite "gåutkläder" i fall jag ändrar mig... men men...

I morgon ska jag nog åka slalom!!!! hahaha.. jo det är sant. I nybroberget. Josef ringde och frågade om jag ville följa med... och det vill jag ju såklart, om det inte är för kallt... -15 ute i dag... det är sjukt kul att åka slalom.
Sist vi skulle åka, det är fleeeera år sedan. Så sprack min pjexa innan vi ens fixat skidor.. Hehehe..
Och nej, vi är inte i hop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar