torsdag 21 januari 2010

Nu vet jag ingenting.

Efter en tid utan mjölk hemma så har jag druckit kaffe utan mjölk, det har inte varit gott men ett måste.. I går på jobbet drack jag ibland "med" ibland "utan". Nu sitter jag här och ska dricka mitt morgonkaffe och jag dricker "med"... och jag känner mig så ONÖJD. Tycker jag inte om kaffe med mjölk längre??? Tycker jag inte om kaffe??? Oj oj...

Jag har lite panik i kroppen...men vill ine gå in på vad det handlar om. Men mormor, jobbet och kärleken är en stor härva just nu.. Panik, panik..
KOmmer nog berätta sen...

I natt hade pannan stannat igen...!"#¤%&/(???? Konstigt. Jag slog på den i morse och den tickade så snällt i gång igen....bra det i alla fall.

Nu ska jag ringa Telia, för jag har fått ett mystiskt paket däifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar