fredag 29 januari 2010

Härlig dag/kväll.

Åh.. besluten bara rasar in..
Ännu ett beslut som jag tagit i kväll gällande en kille, IM DONE!
Man ska vara med människor som får en att må bra. Jag tänker inte tänka och hoppas att han ändrar sig.. Ännu en lättnad.
Klart jag längtar efter kärlek. Men inte av honom längre.
Tror att man lätt fastnar i något som har varit, för att man inte är stark nog för att ta sig ur och blicka framåt.
Jag tror att jag börjar bli stark igen. Jag slår mig fri från både det ena och det andra i en rasande fart. På både bra och genomtänkta sätt och på omogna och impulsiva sätt. Jag är FRI!

I dag har mina flickor varit här och vi hade enligt mitt tycke en supertrevlig eftermiddag och kväll=) Massa tjejsnack, kaffe och varm smörgåstårta=)
Sofia undrade om jag ville följa med ut i morgon och först tackade jag nej, när jag behöver vila. Men det är väl klart att jag ska gå ut och ha kul!=) Tids nog sitter man hemma och inte kan gå ut. Man har bara ett liv. Och det skall levas!

jag känner mig sliten och några år äldre än vad jag är... men ändå mår jag ganska bra=)

Bakom molnen skiner solen.

2 kommentarer:

  1. Klart du ska med ut Slafset!!!
    man måste även göra roliga saker för att må bra.
    De finns ett citat som jag brukar köra med när jag ska ut och roa mig.. "En GLAD mamma är en BRA mamma"
    nu är ju inte du mamma.. men du fattar vinken ;)

    SvaraRadera
  2. sant, en glad fia är en bra fia... men en trött fia, är en trött fia=)

    SvaraRadera