onsdag 27 januari 2010

bra dag.

Älskade Lovis är världens bästa=)

Hejsan.
I dag har varit en bra dag.
Blev väkt som vanligt av lillmissen. Började dagen med kaffe i soffan sen ringde Linda och var på väg hit innan hon började jobbet. Så vi tog en kaffe coh lite tjejsnack, en perfekt start på dagen=)
Sen så slängde jag i en tvätt i maskinen och mös ner mig soffan med stickningen=)
Vid halv tre kom Pär hit och hade bokat en massage. Så kaffe igen då, massa prat, han fick massage, båda kom på att ingen hade ätit på hela dagen så vi tog en promenad till ica ch handlade mat. Blev kyckling och rostade grönsaker=) Mums..
Nu sitter jag åter igen i soffan och stickar.
Stickar upp ett föråd så jag har till min gårdsbutik som jag ska öppna i vår=)

I morgon ska jag till farbror doktorn. Hoppas det går bra.

Ha en mysig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar