fredag 29 januari 2010

Jag ska..

..snart ta tag i städningen.
Damsuga, torka golv, damma, vika in tvätt... jobbigt att vara vuxen.. förr gjorde mormor sånt=)

Om tre timmar kommer Sofia sen kommer sarah efter fyra.. kul.

I går skrev jag att det skulle vara mysigt med en famn att vila i.. typ så.. lite kärlek... m.m.. direkt fick jag ett mess att min blogg var en kontaktanonns. Ha ha..
Är det fler som tycker att min blogg är som en kontakt annons?
Jag vill bara försäkra er om att jag är INTE ute efter ett nytt förhållande. Som det känns nu kommer det dröja länge.. Det finns ingen ork att starta en relation. Jag mår liksom dåligt.

måste skotta snö också... har inte tid att sitta här längre=) Mycket att göra när man är sjukskriven...=)
I helgen ska jag bara viiiiila.. vara ute och mysa med katterna.

He en bra dag.

1 kommentar: