onsdag 6 januari 2010

Jag kan inte vänta..

.. imorgon får jag "typ" ett nytt kök=)
Nytt golv, nya skåp, nya bänskivor, ny diskho=) Åh.... Vill ha det klart nu.
Sitter på jobbet, det är kallt, för kallt... går inte att vara ute nästan...
5 timmar kvar på jobbet, sen ledig i 4 dagar=) Wow=)
Kollar lite på resa till Thailnad... blir väl att åka själv... har ju åkt till spanien själv förut så nog skulle det vara mysigt att åka till thailnad själv också.. fast det skulle ju så klart vara rooooligare att åka med någon..

Nåväl..
Jag längtar hem nu... vill städa undan julkramset...

Vad har ni för planer för lördag?? Jag känner för att gosa till det riktigt ordentligt.. Är nog öppen för de flesta förslag=) Bomba mig med förslag!!!

Jag skulle behöva en ny parfym... något hett tips???

Ha en bra dag i kylan!
kram!!!!

1 kommentar:

  1. Jag hittar gärna på nåt på lördag!!!
    Du får ta en doftdag på Kicks....
    SAKNAR DIG!!!

    SvaraRadera