söndag 14 november 2010

Aldrig i vägen.

Jag är aldrig i vägen jag, det ni=)

Har haft en lugn och skön helg=) Fredagsmys på fredagen med Mike.. och en rolig dag med lite shopping i går. Köpte förmodligen världens snyggaste väska. Ni kommer dö när ni ser den!
Jag älskar den!

I fredags morse ringde dom från en skola här i borlänge och erbjöd mig ett jobb som assistent åt en kille. det var et jobb jag ine hade sökt, men dom hade läst mina papper från ett annat jobb jag sökt.
Vi ska träffas i morgon. Det låter ju nästan lite bra för att vara sant. Så hålll tummarna åt mig. klaffar jag och killen så kommer jag börja jobba där rätt snart=)
Jag vill jag vill jag vill!!!!


Alltså dom här lökarna är fan inte att leka med. Jag har så satans ont i brösten så jag tror jag smäller av. Jag skulle kunna ta en brödkniv och skära av dem nu. Det bränner, ilar och värker i satygen. Så här är det några dagar varje månad. Det borde ju finnas medicin....!
Hur kan nått så litet göra så ont=)

Söndag i dag ja, Mmmm...
I dag ska jag vara hundvakt, och ev valpmorska... min grannes lilla söta Kajsa ska ha valpar vilken dag som helst. Dom ska på dop i Stockholm i dag så då ska jag vara hundvakt=) Kanske blir det småttingar... Spännande...
Ni vet, jag vill ha. Jycke!
kan man sno en nyfödd? Tror ni dom skulle märka om det försvann en... ? det blir ju ändå så många=)

Ha en jätte bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar