torsdag 25 november 2010

ULLARED!!!!!!!!

I DAG ÄR LYCKANS DAG.
Jag och Mike ska nämligen åka till Gekås i natt=) Whohoooooo!!
Micke letar just nu efter repet=) Haha.

Ringde bussbolagen i går och tvingade Mike att maila dom också. Men nej nej, inga platser kvar... Suck! Satte upp oss på reservplats i alla fall med hopp om att någon skulle avboka sin plats.
Stor chans, vilken idiot skulle avboka för att åka till Ullared??
Hur som haver så ringde jag i dag och kollade om någon hoppat av. Men icke!
Använde mina "vuxna barn fasoner" och vipps så fick vi åka med=)!
Vilken lycka, vilken glädje för mig, vilken ångest för Mike=)


2 kommentarer:

  1. jag längtar sjukt mycket, billigt är ju sjukt bra sägs det

    SvaraRadera
  2. Ha så himla kul nu syster yster ! Fin Tatuering har du också !

    SvaraRadera