torsdag 11 november 2010

Väntar

Sitter och väntar på ett samtal....

Sen ska jag klä på mig och åka och hämta Sarah. Roligt att få en dag med henne.
I går kväll trodde jag att jag skulle bli sjuk, jag var sååå trött. Somnade i soffan. Det brukar inte jag göra. Sov bort hela "bonde söker fru" Åh! Var veken en timme och gick och la mig och sov i sängen... vaknade nyss. En natt med 11 timmars sömn. I dag känner jag mig frisk=) Tjohooo.

Jag och Fnasket sitter här vid köksbordet som ett gammalt pensionärspar. Jag på min sida bordet och hon på sin sida.



Snart är det helg. Vad ska man hitta på då? Jag vet att jag ska åka till mormor och Kelda en sväng i alla fall.
Jag drömde om en kattunge i natt, jag har hört någongång att det är ett dåligt omen...

Ha en bra dag.
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar