söndag 7 november 2010

Vilken söndag...

I dag har det inte blivit mycket gjort.
Jag har burit in mina sommardäck i garaget, det är den enda fysiska aktiviten jag har gjort.
Stickat klart ett par torgvantar, som blev för stora.
Annars har jag setat i soffan i myskläder hela dagen. Så skönt!!
Jo, jag har ju lagat mat också! NUDLAR! Hehe..

Är så sjukt sugen på morotskaka... Åh...Vill HA! Morotskaka och en Latte tack!
Ikväll är det BECK. Det gillas=)

I morgon ska jag ut och jobba på ett "nyställe" igen. Hoppas det blir kul.

I veckan ska jag få min tvättmaskin inkopplad, Tjohoooo. Köpte den i juni så den är efterlängtad!

1 kommentar:

  1. Härligt med tvättmaskin,jag skulle inte klara en vecka utan;)!

    Vad roligt att du är med i min Essie Tävling!

    Kram & Lycka Till

    SvaraRadera