måndag 8 november 2010

Morotskaka.

Jag skrev om mitt sug efter morotskaka igår. Till slut tog suget över och jag ringde till Linda och bad henne sätta på kaffe för jag skulle komma över med lite fikabröd. På ica maxi tog suget tag om mig totalt. Då det åkte ner morotskaka, winerbröd och två chokladkakor i korgen också. Ångesten var total när jag klämt i mig allt hemma hos Linda. Fy fan. Jag mer eller minde tvingade henne att äta lika mycket som mig så att jag inte skulle sitta där själv och känna mig fet och äcklig. Linda gjorde det, hon åt och såg glad ut. Linda är en bra kompis.

I dag har jag gjort situps.

Jobbade även min första dag på "dagverksamheten" I dag. Det var ganska kul faktiskt.
Jag bredde mackor.... inte så svårt.=)
Sen åkte vi till Bibblan, där är det ett fik som drivs av verksamheten, det var kul.


Mmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar