tisdag 16 november 2010

Dont fucking tell me what to do!

Morr morr morr.

Hej jag heter Sofia och är en pmskossa.

Åh.... jag vill skrika... !!!
Allt är så sjukt jobbigt i dag. Och det är mest synd om mig i hela världen.
Och jag är inte ledsen, sjuk eller något annat allvarligt fel.
Jag är bara less, LESS!
Det är bara skit på tv:en, mascaran klumpar sig, det är för kallt ute och jag har inge godis!
Handen på hjärtat så är jag en mensapa. =)
Hate it.

Så i morgon tar jag på mig shoppingbyxorna och åker till Kupolen med Sarah. Whiii... då blir man glad igen. Lite nya trosor...örhängen och en klänning vill jag ha.

I dag har jag jobbat några timmar, gick bra. Sen kom Sarah hit, jag var hungrig och arg då med. Stackars lilla konflikträdda Sarah=) Vi åt mat och fikade och drack stora mängder kaffe sen var jag glad och snäll igen=)
Ibland är det så sjukt tröttsamt att vara Fia, jobbigt och TRÅKIGT!!!!!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du är med i min tävling med chans att vinna en plattång från Philips!

    Kram & Lycka Till!

    SvaraRadera