söndag 21 november 2010

Halsen!

AJ.
Måste ha en tablett.
Och kaffe.
hade ju planer på att åka till mormor och hälsa på i dag men jag hoppar jog det.
Vill inte smitta ner henne.
Är inne i ett tvättstim. Tvätta tvätta tvätta....tralalalaaaa..
Ska få ut tjocktv:en med hjälp av grannen i dag. Och åka och köpa en ny tv..
Åkte och tittade i går så i dag är det bara åka in och köpa.
Det blir en svart....tv=) Kommer inte ihåg märke och tum. En svart platt tv bara=) Inte för stor och inte för liten=)
Inte så söt som jag vill ha den men men...

I dag kommer Mike hem från båt´n. I like.
I like som fan.

Sitter och väntar nu på att brudarna ska höra av sig... Vill höra om deras kväll i går.
Kvart i 11 dom borde vara vakna nu=) Haha..

Jag och Fansket sotter som vanligt vid köksbordet, vi gör alltid så



Anna ringde nyss och hade jätte ont i ryggen, så hon är på väg hit nu för att få massage.. hoppas jag kan hjälpa henne. Känner mig lite ringrostig nu när jag inte masserat på ett tag. Men det går nog bra.

Okej, kaffe nu då!
Ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. Roligt att du ville vara med och tävla hos mig om den underbara plattången från Philips!
    Under Tisdagen (23 November) kommer vinnaren ligga uppe på min blogg. Missa inte att kika in & se om det blev just du:)!

    Nu har jag en ny tävling uppe där du kan vinna glossiga lipgloss från Wet n Wild.
    Var gärna med!

    Kram & Trevlig Måndag

    SvaraRadera