lördag 20 november 2010

Så mycket smarta ställen.

Åh.... förra veckan la jag mina bästa örhängen på ett "smart" ställe. Så jag inte skulle tappa bort dom. Nu verkar ja ha lagt min kabel till Kameran på samma "smarta" ställe för jag hittar inte den heller.... Åh...Jag som vill lägga in lite kort från KRYSSNONGEN som vi var på från torsdag till fredag. Men kabeln är borta. Jag borde ha senilsnöre på allting snart.

Nu sitter jag här med min kopp kaffe och ett tänt valinljus. Sjukt mysigt.
Grannen var katt vakt åt mig och det verkar inte bättre än att hon har städat mitt lilla hem när jag var borta. För det är så rent och mysigt här. Eller städade jag inann jag åkte??? Verkar ha bra minne jag=)
Det är fan ett under att jag inte tappar bort mig själv.

Kryssningen då.
Mmmm...Vi var fyra flickor... Sarah, Linda, Nina och jag. Vårat första uppdrag var att överraska Mike. Och det uppdragen klarade vi bra. Han blev förvånad och tyckte nog att vi var lite knäppa men glad blev han... ! Trots ett missförståd på natten så blev det en perfakryssning. Det var jätte kul. Bästa tjejerna och bästa killen=)
Med ca:två timmars sömn i kroppen var det ändå skönt att sätta sig på bussen hem till katterna.

1 kommentar: