fredag 26 november 2010

Ullis.

Så där ja, och så hade ett kul dygn passerat.
Nu sitter jag är med sönderfrusna fötter, påsar under ögonen, en lättare förstoppning och med en andedräkt som luktar död och ca: 2000kr fattigare.
Kom hem från Ullared för någon timme sen och parkerade direkt röven i soffan med McDonalds.
Jag är verkligen kär i Gekås. Jag fucking love it.
Ni svagisar som tycker det är drygt att åka bussresa dit....tss.... INGA PROBLEM. Gick ju hur smidigt som helst.
Köpte massa trosor, strumpor, nagellackstabort, bajsluktsdöljarspray, tröjor, MASSA krimskrams, en volymtång, kaffekoppar, böcker, schampo och balsam, påsar, duschcream, långallsonger, grejer till Kelda och katterna, örhängen och inte att förglömma ett skohon. Ett Kjelles "Inget plastaskit"=) Blev bara två påsar fyllda denna gång.
Mike köpte 2 tandborstar och två gosedjur. .

Nu har jag duschat och ligger och fryser i soffan, känner mig nöjd med min lilla tripp och ser fram i mot nästa besök.

1 kommentar: