söndag 28 november 2010

Dålig mat?

Nu så....
I dag har varit en dag i lilla huset. Inga stora utsvävningar. Flottmat och cola.
Åt nog något dåligt i går=)

Jag LÄNGTAR tills i morgon då jag ska åka till Långsta och hämta mitt julpynt. Ska klä granen och sätta upp stakarna. Mys. Ska även baka pepparkakor. MYS!
Mike ska hjälpa till. Så nice att pynta och klä granen tillsammmans med någon.

I morgon ska jag slå in paket också, måste ju ha lite klappar under granen! Tjohooo.

Trots att jag måste fått i mig något dåligt i går så mår jag sjukt bra ändå.
Det är rätt åt mig!

På söndag blir det en glöggkväll hemma hos mig. Tradition nu.
Alla är välkommna!!
Det är så mysigt med advent. Glögg, mandlar, russin, pepparkakor.

1 kommentar:

  1. Då planerar jag in glögg hos dej på söndag da, lite lätt bakis kanske =) /Lindis

    SvaraRadera