torsdag 4 november 2010

Ringa.

I dag ska jag ringa lite telefonsamtal, träffa min Nya Chef och Shoppa!!!!
Kul!

Mitt finger da, ajajaj...blöder fortfarande... kan jag få en gipsvagga??

Alhelgons helg i helgen, då ska man hedra dom döda...Mmmmm....
Ska ta mig en tur till Falun och tända ett ljus till Mamsen i helgen.
Känner ett sånt stort motstånd till kyrkogårdar, och jag har dåligt samvete för att jag inte är där så ofta. Fast jag tror inte Mamma är på kyrkogården i alla fall.
Jag tror hon sitter på en flott bar i Paris och sippar på lite vin,(nu kan hon hantera alkohol, eller så sitter hon i en mysig park i USA och kollar på snygga män.
Eller så kanske hon sitter här framför mig! Tänker fan hur du ser ut Fia, nu måste du snygga till dig.
Mamma var alltid noga med sitt utseende, hon gillade kläder, smink och smycken..
Hon skulle vända sig i sin grav om hon såg hur jag såg ut i bland. =) Gå till affären i mysbyxor?! Det skulle hon aldrig göra. Gå på fest i lågskor?! Big NO NO!!
Det skulle vara glitter, smink och MASSA smycken. (och en hel del sprit också)

Fan vad jag saknar henne. SAKNAR. Hon var inte alltid bra, men hon var min mamma.
Om jag någonsin får äran att bli en förälder så ska jag se till att bli den bästa morsan i världen. Jag ska bli grym!

3 kommentarer:

  1. Du kommer bli en toppen-mamma! Ibland märker jag snabbt vem som har hjärtat på det rätta stället och ett starkt sådant. :)

    SvaraRadera
  2. Klart du blir en toppen mamma. Åh du nu får man ha lågskor på fest och ändå va snyggast. Du ä snyggast jämt du, det spelar ingen roll mysbyxor eller glitter du lyser upp mest! /Lindis <3

    SvaraRadera
  3. föd mina barn då. jag vill så gärna//puss christer

    SvaraRadera