onsdag 10 november 2010

Vinterskor.

I morgon ska jag handla vinterskor, men visst köpte jag nya vintersokr förra året? Undrar var dom är??? Hum...

I dag har jag också shoppat=) Whiiii... var in på Lindex på lunchen, där råkade det vara REA, tjohooo.... Handlade en tröja, en BH och 2 par trosor=)



Jag har kommit fram till att jag älskar mörk choklad. Det är riktigt tantigt det. En kopp kaffe och en chokladbit... nu går det utför=)

I morgon ser jag fram imot att få hänga med Sarah...=) Hoppas hon gillar morotskaka...
Undrar vad vi ska hitta på.

I går kväll tränade jag, tränade mage och rygg... hur kan jag då ha sån träningsvärk i mina armar??? KOnstigt.

Började sticka ett par lovkavantar i går.... jag skriver om så mycket spännande saker=)

2 kommentarer:

  1. Skönt att du iaf köpte ett par trosor som var riktigt sexiga, synd bara att du inte lägger upp några bilder på dig i dom här. =P

    SvaraRadera
  2. Du fick nog träningsvärk i armarna av stickningen =) /Lindis

    SvaraRadera