onsdag 24 november 2010

Lite ont.

Halsen, än. Nu lite febervärk också.... åh stackars=)!
I går hookade jag upp med finaste syster yster. Sjukt snygg syster jag har=)
Vi träffas alledes för sällan, och jag tar på mig hela skulden, jag är så dålig=)
I dag har jag jobbat. Det gick bra. Börjar fatta rutinerna nu. Alltid svårt att vara "NY". Speciellet när "man" vill vara bäst på en gång. PrestationsFia är en dryg jävel.
Nåväl. I morgon borde jag vara hemma eftersom jag inte är riktigt kry. Vi får se i morgonbitti hur jag gör. Mår jag som jag mår nu blir jag hemma...
Jag är inte ensam hemma... Mike är här. Härligt.
I går fick jag lasange och i dag varma mackor med svampstuvning på. Jag blir så bortskämd. En kvinnas hjärta går genom magen......visst? Mat är kärlek.=)
Jag kommer bli ett fetto på 200 kg.
Jag vill så jävla gärna åka till Ullared och shoppa... !!!!!! Ni vet jag gillar=)
Med det verkar ju fan stört omöjligt att kommma iväg. Det går en bussresa den 3:dec, någon som vill följa med?????????
I morgon får jag pengar, av er faktiskt.=) Stämpelpengar. Mmmm...man blir ju inte direkt rik av att stämpla...! Tråkigt! Ni som känner att eran pluska väger på tok för tungt så är det bara att posta kosingen till mig. =)
Fuck för att vara arbetslös.
Nä nu ska jag sätta på mig offerkofftan igen innan den svalnar.... jag är ju trots allt lite sjuk, då ska man hålla sig varm.
Stackars.
Eller inte stackars... jag är ju faktiskt lyckligt lottad med massa bra saker i mitt liv.

2 kommentarer: