onsdag 3 november 2010

Introdagar.

Så där ja, då har jag gjort mina tre introdagar som boendestödjare, nu är det meningen att jag skall klara av att jobba själv.
Kommer jag klara det? Självklart.
Fast nog märks det att man är bortskämd med en bra arbetsplats och sköna arbetskompisar. Tss.... det här går inte ens att jämföra med arbetskompisarna på mitt förra ställe. Dom är bra på det här nya stället också fast dom är liksom.... hur ska jag formulera mig....dom är liksom normala...
På Älvis var arbetskompisarna galna, underbara....roliga... Perfekta! Galet hur mycket jag saknar att sitta med en kaffekopp i personalrummet i Örängarna, med alla dessa mysiga människor omkring mig.
Miss you!

Jag tänkte att jag skulle stressa hem och släppa in katterna efter jobbet i dag för att sedan bränna iväg till kupolen och shoppa!!! Men när jag kom hem möttes jag av ett diskberg och en stor tvätthög....Åh... tog ett vuxet beslut om att ta rätt på det i dag och shoppa i morgon i stället. Bra Fia.

Om några timmar ska jag åka hem till Sarah och hennes son, där skall det bjudas på tacos.=)

I går klev jag i en hundskit, fan vad störd jag blev. Jag lovar jag gick omkring och drog skosulan i backen läääänge. Ni vet hur man gör när man försöker få bort något under dojan. Folk undrade väl vad jag höll på med... måste sett skumt ut, för jag glömde liksom bort att jag var på stan och bara koncentrerade på att få bort skiten, säkert pratade jag högt för mig själv och svor också.....i dag skar jag mig i fingret....Sen diskade jag, tror ni det blödde mycket? Undrar om jag håller på och förblöda. Borde få ett bandage. Ett stort så det syns väl.

Nu fick jag ont i ryggen, nu kan jag inte damsuga. TRÅKIGT! Undrar vad det är på tv.

1 kommentar:

  1. du saknas i personalrummet du med, framför allt med ditt suckande och stönande - åh måste du jobba, vad gör du............osv

    SvaraRadera