måndag 15 november 2010

Skallebank.

Jag har ont i huvuvdet, alltså har jag ett. BRA.
I dag har jag varit hem till mormor och keldis och hälsat på. Kelda var lika söt som vanligt. Och mormor var lika .....som vanligt.

Var över och kollade på "nyhundarna" hos grannen i dag. Så söta.. 2 pojkar och 2 flickor=)

Har även solat solarium i dag, jag är så himlans blek, blekfet. Fick lyckan att dricka en kopp kaffe med Linda innan jag däckade ner mig i hennes soffa.

Nu sitter jag och bölar i soffan till... Hör och häpna, "Böda camping" Det var ett par som förnyade sina löften efter 20 år. Det var så vackert...så tårarna kom. Töntigt Fia... joll!

Ja nä.... skärpning.

I morgon ska jag jobba, jobbelijobb...
Nu, måla naglarna.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du ville vara med i min Essie-Tävling! Under Onsdagen kommer vinnaren att ligga uppe på min blogg,missa inte att kika in....Kanske blev det just DU?
    NU har jag en NY tävling där du kan vinna en underbar plattång från Philips.
    Var gärna med:)!

    SvaraRadera