söndag 27 maj 2012

Bra dag igen

Dagarna är så, nu ska jag svänga till det med ett fint ord..... paradoxala nu för tiden. Dom är helt underbara tack vare Franke, men samtidigt jobbiga. Många jobbiga tankar och ett känslospann som heter duga. Fast vad fan gör det om jag inte mår riktigt bra än när Frank mår fint?
Absolut ingenting!!
Jag fick en fin blomma av Micke idag på morsdag.. väldigt snällt.

Veckan som kommer har vi ingenting inplanerat.... ingenting.
Fast jag vet ändå att dagarna kommer rusa iväg.
I morgon ska jag ta ut ett underlägg och passa på att sova middag ute tror jag medans Franke sover.
Eller ska jag slå upp tältet kanske så kan vi båda sova middag ute. Ja, gud vad mysigt!!! Så får det bli..
Jag tar ur liggdelen i vagnen bara så får franke sova iden i tältet ifall det är för kallt än på backen.
Åh nu längtar jag tills i morgon.
Någon som vill komma över på en tält fika?????

1 kommentar:

  1. Jo ni har ett bröllop inplanerat på lördag;) Vi ser fram emot att få träffa dig och fina söta Frank!
    Kram
    Tina

    SvaraRadera